Monday, June 15, 2009

Hidup, Hidup, Hidup Rakyat…


Bagi Blogger Keamanan Rakyat, kami berbangga dengan tindakan Nizar dan rakan-rakan ,keberanian untuk memperjuangkan hak Rakyat Perak amat dihargai. “Hidup..hidup..hidup rakyat, bubar, bubar,bubar dun Perak” Tahniah Datuk Seri Ir. Mohammad Nizar Jamaluddin!!

1 comments:

pria malaya on June 16, 2009 at 12:50 AM said...

tahniah datuk..kami tetap menyokong anda...semakin umno dan media mengasak anda, semakin rakyat menyayangi anda..buktinya pada pilihan raya Bukit Gantang dan pemilihan AJK PAS pusat baru2 ini..anda diberi tempat yg tertinggi...

begitulah adat dimana2 sekalipun, semakin diburuk2kan secara 'berleluasa', semakin hampir dan simpati rakyat kpd seseorang itu..

Selain Anwar Ibrahim dan Tuan Guru Nik Aziz, ramai lagi pemimpin2 baik di Malaysia, mahupun diluar negara, semakin dihina dan diperlekeh oleh puak dan kumpulan kerajaan, semakin rakyat hormat dan sayang kdp pemimpin tersebut..

begitulah juga Islam, semakin ditekan, dihina diperlekeh oleh Barat, semakin ramai yg memasuki Islam termasuklah negara Amerika dan Britain itu sendiri...wallahua'lam..

semoga Allah merahmati kita..

Post a Comment