Sunday, June 28, 2009

Pak Lah Kembali di Media


[paklahhadhariwa4[4].jpg]

Abdullah mahu anggota, pemimpin BN pulihkan semangat

KEPALA BATAS: Bekas perdana menteri, Tun Abdullah Ahmad Badawi hari ini meminta anggota dan pemimpin komponen Barisan Nasional (BN) supaya membina semula keyakinan dan kekuatan parti itu jika tidak mahu ia hancur. Beliau berkata mereka seharusnya tidak hilang semangat dengan kehilangan banyak kerusi dan kekalahan BN di beberapa negeri pada pilihan raya umum ke12 sebaliknya bangkit semula untuk meneruskan perjuangan membina bangsa dan negara.

Katanya tidak mudah bagi BN untuk menyatukan semua kaum di bawah satu lambang dan seharusnya usaha itu tidak dibiarkan berkubur begitu sahaja. Read more..

 

p/s: Akhirnya paklah kembali semula setelah sekian lama menyepi, Kenapa Tun Lan menyuarakan meminta anggota BN supaya membina semula kekuatan dan keyakinan parti?? Apakah BN sudah benar-benar sudah kehilangan keyakinan dan kejantanan?? Ternyata sekali tanggapan kita hari ini dan waktu ini, BN dah betul-betul nazak. Apa tidaknya apabila TGNA mempelawa najib untuk berdebat, lantas Tun M berkata

“perdebatan itu hanya akan membuang masa kerana kedua-dua pihak tidak akan mencapai persefahaman disebabkan pemikiran kedua-dua parti berbeza.
Saya ingat tak ada faedah...Nanti Nik Aziz cakap Arab, Najib cakap Inggeris dua-dua tak faham.”

0 comments:

Post a Comment